Houl! התחדשויות איביי, אייהרב ועוד...

21:00


היי! הרבה זמן לא עלה פוסט כי חיכיתי שיצטברו דברים וחבילות אייהרב הכילו בעיקר אוכל (יעניין אתכם?) 

אז במה התחדשתי לאחרונה?

E.L.F - Ambient Palette


כבר לא מעט זמן אני מפנטזת על הפודרות המאירות של האורגלאס. אבל עד שאגיע פיזית לספורה ואדגום אותן (במקרה כזה קשה לי לבחור גוון על פי תמונות סווצ׳ים) החלטתי לנסות את הדיופ שלהן-פלטת האמביינט של אלף.

את הפלטה רכשתי באיביי מהחנות של ביוטיג׳וינט (אל דאגה, זה מקורי) 
הפודרות לא נותנות גוון אלא יותר גימור, לכן התקשתי לצלם סווטצ׳ים ראויים. 


קישור לקנייה:
http://www.ebay.com/itm/121795072658?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


ונמשיך לקניות באיביי מהמוכר הקוריאני האהוב עליי.

etude house - proof 10 eye primer

זאת הפעם השניה שני קונה את הפריימר הזה, ועדיין לא כתבתי עליו סקירה!
הוא מחזיק צלליות מעולה, קצת מזכיר לי את הפריימר של אורבן דיקיי (אבל כבר אין לי אותו כדי להשוות) והמחיר שלו מעולה.



Holika Holika - Baby Silky

עוד מוצר שאני מזמינה בתחילת כל קיץ, פילינג לכפות הרגליים של הוליקה הוליקה

וכמובן שהפעם המוכר פינק בדוגמיות, אני צריכה לגגל על המוצרים כדי לדעת מהם וכיצד משתמשים. קופסת הקרטון הלבנה היא דפי בלוט-המוצר שאף פעם אין לי כוח לקנות כי אין לי מושג אם אשתמש בו..אבל שמת אותו בתיק.


קישור לחנות(אני ממליצה לעשות חיפוש לראות באיזה חנות המחיר יותר זול):
http://stores.ebay.com/iamloveshop/

וכמה התחדשויות מאייהרב:

Acure Organics - Pore Minimizing Facial Scrub

פילינג לנקבוביות של אקור, אני מאוד מרוצה מהפילינג הירוק שלהם אז החלטתי לנסות את הורוד (והוא באמת כזה-ראו תמונה)
עוד לא השתמשתי בו מספיק כדי לתת חוות דעת.


קישור לקנייה:
http://il.iherb.com/Acure-Organics-Pore-Minimizing-Facial-Scrub-4-fl-oz-118-ml/64979

E.L.F.  - Undereye Setting Powder 

קטע ש2 מוצרים של אלף שנמצאים בפוסט הזה, ושניהם נחשבים דיופים למוצרים אחרים.
הפודרה שאני לרוב מקבעת איתה את הקונסילר עמדה להסתיים והחלטתי לנסות את הפודרה של אלף שדובר עליה רבות, היא נראית בהירה אבל לא מבהירה את העור (למרות שאני גם ככה מאוד בהירה)
קישור לקנייה:
http://il.iherb.com/E-L-F-Cosmetics-Undereye-Setting-Powder-High-Definition-Sheer-0-04-oz-1-2-g/53949

Real Techniques -  Blush Brush

עד למברשת הזאת לא הייתי מרוצה משום מברשת סומק שהייתה לי, המבנה שלה מתאים לכל לכל מיני סוגי ״הנחות״ והיא מאוד רכה. שמתי לב שהיא לא תופסת הרבה חומר אחרי השימוש (כלומר-הסומק עובר לעור ולא נשאר הרבה על המברשת)


קישור לקנייה
http://il.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Your-Finish-Perfected-Blush-Brush-1-Brush/41372

RIMMEL LONDON - ScandalEyes Waterproof Kohl Kajal Eye Liner

רכשתי את העיפרון בגוון NUDE , העיפרון נרכש בפיליוניק בהזמנה שפורסמה בhoul הקודם אך העיפרון לא הגיע..אז לאחר כמה חודשי המתנה הוא נחת אצלי בשעה טובה.



וכמה דברים מהארץ..

Mac - Mineralize Skinfinish Natural - light plus

הפודרה המינרלית הייתה אצלי בויש ליסט לא מעט זמן ועכשיו החלטתי לממש אותו. הפודרה לא שקופה (כמו זו של רימל למשל) אלא עם גוון ומוסיפה מעט כיסוי וגלואו, אבל לא מבריק.


Il makiage - Lady Di

ובגלל שהפוסט עולה ביום ההולדת שלי צירפתי התחדשות טריה טריה- מתנת יום ההולדת מאיל מקיאג׳, בכל שנה אני בוחרת לי עוד שפתון מהקולקציה
(אל תשאלו כמה שפתונים יש לי חחח)
הגוון הוא ורדרד ניודי מושלם כמעט בצבע של השפתיים שלי ומתאים בדיוק עם איפור עיניים כהה מעושן.

Il makiage - Lady Di


מקווה שנהניתם לקרוא
שיהיה חג שמח ושבוע נפלא!

You Might Also Like

2 תגובות

  1. היוש הפילינג לרגלים מסקרן אותי..ממליצה?עח בקישור שנתת לא ממש הצלחתי להגיע למוצר עצמו.תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בהחלט ממליצה, זה גורם לקילוף של השכבה הקשה מעור הרגליים (כמו בסרטונים)
      וצירפתי קישור:
      http://www.ebay.com/itm/310612875038?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      מחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe