Kisses forever - שפתונים עמידים ועוד..

10:54

היום מציינים את הוולנטיינס. באופן אישי אני לא אוהבת את החג הממוסחר הזה, ואין לי שום צורך שיקנו לי דבר מה אדום או ורוד... אני לא צריכה חג שיזכיר לי לאהוב את בן זוגי או משפחתי..יש לי לכך את כל השנה (חוצמזה יום הנישואין שלי חל כמה ימים אחריו)

אז לכבוד חג האהבה, החלטתי לבדוק כמה מהשפתונים היותר עמידים שלי, אלה שמבטיחים להישאר על השפתיים כמה שיותר זמן ולא ישאירו סימן כשנותנים נשיקה (או על כוסות השתיה)








בשנים האחרונות חברות האיפור מוציאות יותר ויותר גלוסים מתקבעים שמסעירים את עולם האיפור, מעין שפתונים אטומים לרוב בצורת גלוס שמתקבעים על השפתיים בגימור מאט ואמורים להיות עמידים לשעות ארוכות. אחרי שניסיתי לא מעט חברות, הבנתי ששפתונים מהסוג הזה לא שורדים עליי הרבה זמן. בנוסף השפתיים שלי מאוד דקות ואני מרגישה שגימור אטום לחלוטין ומרקם מאט לא מחמיא להן במיוחד.


 infallible lip color של לוריאל. לדעתי זה אפילו לא הגיע לארץ בגרסה הזו. הגוון הוא  Azalea, ורוד מתקתק ושימרי. בצד השני יש באלם שאמורים להניח מעל השפתון. הוא עמיד לא מעט זמן אבל כשאוכלים הנצנצים שלו מתחילים להתפרק ולא להישאר על השפתיים. אמנם מבאס אבל הוא הפך לשפתון הקבוע שלי לאירועים כיוון שהגוון לביש עם כל סוג של איפור עיניים והאריזה תמיד גוררת עניין


את ה Everlasting Lip Color של ג׳ייד קיבלתי במתנה, הגוון הוא 40 (לא כתוב שם). הוא לא אטום בשכבה הראשונה וניתן לעבוד איתן בשכבות.

מבחינת עמידות לאחר הארוחה לא נשאר ממנו זכר מלבד טבעת צבע בחלק החיצוני של השפתיים. מבאס ודורש חידוש, אבל היי-תראו איזה צבע יפה!



מימין: Gade, Loreal



קודם כל, ה See Thru Lip colour הוא מקולקציה מוגבלת של מאק ואני ממש גאה בעצמי על זה שהצלחתי להשיג אותו,  הגוון הוא Tender Tryst . 
הוא סטיין לכל דבר, לפעמים אני מניחה עליו גלוס או שפתון בגימור שקוף כדי לתת לו עומק נוסף, הסטיין נשאר למשך שעות ארוכות-אם תציצו בסווטץ׳ של השפתון של איל מקיאג׳ מהפוסט של שבוע שעבר תוכלו לראות אותו מאחור (לאחר הסרה עם מגבון)

 Rouge Pur Couture Glossy Stain של YSL -הוא גוון קורלי יומיומי (Corail Aquatique מס׳ 7) המרקם שלו מאוד נוזלי והוא כמעט שקוף ובלתי מורגש על השפתיים, בשלב מסוים הגלוס יורד מעט אבל הצבע נשאר לא מעט זמן. בהתחלה נרתעתי מלנסות את הסדרה בגלל הריח, אבל הוא עובר לאחר ההנחה.


L'Oreal Glam Shine Caresse Stain Splash Lip Gloss בגוון Romy קניתי בהחלטה של הרגע כשהייתי בברצלונה וגיליתי הוא מעין דיופ לסטיין של YSL , נוזלי ומאוד שקוף על השפתיים, נשארת הכתמה די עדינה בגלל שהגוון קרוב לגוון השפתיים הטבעי שלי. האפליקטור הוא בדומה להרבה מוצרים שפתיים של לוריאל-בצורה עלה שנוחה בהנחה.




מימין: Mac, YSL, Loreal

אני לא מאמינה שיש לי את הבלוג כמעט שנה ולא הזכרתי מעולם את הצא׳בי סטיקס של רבלון Color Stay Just Bitten Kissable Balm Stain.  הם עמידים ביותר ולא משאירים סימן על כוסות שתייה או בנשיקות, ורק לאחר ארוחה טובה נשאר סטיין עדין לאורך זמן. הם נמרחים כמו חמאה ויש להם ריח מנטה שאני מאוד אוהבת.
Honey הוא מעין שילוב של ורוד-סגלגל-טואופ
Lovesick - הוא ורוד מג׳נטה צעקני במקצת

בנוסף יצא לי לנסות גם שפתון מסדרת המאט שלהם Colorburst Matte Lip Balm בגוון Striking . גוון אדום אש-בסווטץ׳ ניתן לראות שהוא פונה לכיוון הכתמתם.



מימין: Honey, Lovesick, Striking 



תודה לכל מי שקראה! ניסיתן את אחד המוצרים? ספרו לי בתגובות .
שיהיה יום אהבה שמח בין אם אתן בזוגיות או רווקות. :)
נשיקות!







You Might Also Like

6 תגובות

  1. יום אהבה שמח אהובה! פוסט מדהיםםם😍

    השבמחק
  2. הזכרת לי ליפסטיין מהמם של מאק שהיה לי.. שיצא גם במהדורה מוגבלת והשגתי במקרה. הוא היה מהמם ולא הצלחתי למצוא לו דיופ באף חברה אחרת :(
    השפתון של ג'ייד מקסים, ואני חייבת לנסות מתישהו את הצ'אבי של רבלון, בעיקר את המאט

    השבמחק
    תשובות
    1. אוף מאק והקולקציות המוגבלות שלהם!
      כדאי לך לנסות את הצ׳אביים של רבלון..האמת שבמאט יש גוונים שנראים מעניינים יותר מאשר בסדרה הרגילה

      מחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe