המומלצים שלי מאייהרב - טיפוח

12:44


אז אחרי שראיתם מהם המוצרים האהובים עליי מאייהרב בגזרת האיפור, הגיע הזמן לעבור ל...טיפוח הפנים.
הזמנתי לא מעט מוצרי טיפוח מאייהרב, חלק מאוד אהבתי וחלק קצת פחות. אז קבלו את 5 המוצרים שהכי אהבתי.








Acure Organics, Brightening Facial Scrub פילינג לפנים


 הפילינג הכי טוב שניסיתי. מנקה מצוין, הגרגרים שלו עדינים ולא שורטים, הוא לא נוסה על בע״ח ומכיל חומרים טבעיים.

קישור לקניה




Acure Organics, Cell Stimulating Facial Mask מסכת פנים


מסכת פנים מאותו ליין של פילינג הגרגרים. מנקה מצוין מבלי לייבש את העור ומטפחת אותו, העור מרגיש נעים ורך לאחר השימוש בה. רק חבל שהמיכל ממש קטן (ביחס למחיר)

קישור לקניה




Queen Helene, Mint Julep Masque מסכת פנים

מסיכת חימר שמיועדת לייבוש פצעונים וצמצום הנקבוביות. היא טיפה מייבשת אז אני משתמשת בה יותר בתקופות של עור בעייתי יותר.
אם תשימו לב בקישור החברה החליפה את העיצוב, מה שמעיד על כמה זמן יש לי אותה. הכמות פשוט ענקית והיא מספיקה להמון זמן והמחיר מעולה.

קישור לקניה




 חומצצה גליקולית Reviva Labs, 5% Glycolic Acid Cream



קשה להיתקל בפוסט על אייהרב מבלי להזכיר את החומצה הגליקולית. כבר כתבו עליה לא מעט אז בקצרה- החומצה מופקת מקנה סוכר ועושה מעין פילינג פנימי שחודר לעור ומנקה תאי עור מתים ואמורה לעזור לספיגה של חומרי טיפוח שמניחים מעליה. צריך להתמיד בשימוש שלה כדי לראות תוצאות, אגב, היא נוטה לעקצץ בזמן המריחה אבל זה חולף מיד.
אני משתמשת בזו של ה5%, לאחר תגובות שקראתי שה10% הייתה אגרסיבית מדי אני חוששת להזמין אותה.
הקופסה הנוכחית שלי עומדת להסתיים והחבילה האחרונה מאייהרב עוד לא הגיעה וזה קצת מבאס אותי..

קישור לקניה





Humphrey's, Certified Organic Witch Hazel מי פנים


מי פנים שאינם מכילים אלכוהול ולכן לא מייבשים את העור אך מנקים אותו היטב. אני משתמשת בהם כשלב ניקוי אחרי סבון הפנים ולפני קרם לחות.
לפני שהזמנתי אותם התקשתי למצוא מי פנים שלא ייבשו לי את העור, אני מרוצה ממי הפנים האלה ובוודאות אקנה אותם שוב ואולי אנסה מי פנים אחרים מאותה הסדרה.





זהו אז אלה כל המוצרים האהובים עליי מאייהרב, מקווה שאהבתם!
תודה לכל מי שקראה!
שיהיה לכן שבוע נעים!

You Might Also Like

4 תגובות

  1. שמעתי כ"כ הרבה המלצות על מסיכת החימר הזו, וכל פעם אני אומרת לעצמי שהפעם אני אזמין... ואיכשהו זה מתפספס. אבל נראה לי שבהזמנה הבאה מאייהרב אני באמת אזמין אותה :) תודה על ההמלצות

    השבמחק
  2. מי הפנים של האמפריז מדהימים! אני חייבת להזמין לי עוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שמזכיר לי שאני צריכה להזמין שוב ושוב לגיבויים לדברים שאני אוהבת כי אני כל הזמן נתקעת בלעדיהם..

      מחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe