פינישים Empties #3

20:45


כמו שהבטחתי בשבוע שעבר-פוסט האמפטיז חולק ל2 חלקים עקב האורך שלו. אז קבלו את החלק השני, האיפור!
(תודו שזה הרבה יותר מעניין)








Essence - multi action


אז המסקרה של אסנס כבר הופיעה בפוסט בעבר. בניגוד למסקרה דומה שניסיתי היא נתנה אפקט פחות טוב, לא עיבתה אותי האריכה את הריסים בצורה משמעותית וגם התפוררה מתחת לעין במהלך היום. אולי נפלתי על פורמולה לא מוצלחת?
בכל מקרה-מבין מסקרות אסנס שיש ברשותי היא הרשימה אותי הכי פחות ולא אקנה אותה שוב.



  Clinique -  perfectly real


לא יצא לי לכתוב על המייקאפ הזה בבלוג וחבל, כי גיליתי מייקאפ שאני ממש אוהבת. יש לו מרקם נעים והוא יושב ממש טוב על העור, הכיסוי שלו הוא בינוני והוא מתקבע מהר על העור, על העור הוא נראה מאוד זוהר אבל לא מבריק. ולא סתם זוהר, בסווטץ' על היד ראיתי בשמש מעין נצנוץ עדין.



SeboCalm - BB cream


זה הביבי קרים האהוב עליי ביותר! הוא מושלם על העור שלי, מכסה ועמיד . אמנם פה הוא רק בגרסה המוקטנת שלו ולא בגוון שלי כי השתמשתי בו לערבוב עם ביבי קרים בהיר מדי. סקירה על מוצרי סבוקאלם תגיע בקרוב.

OFRA - eye gel primer


מבין כל הפריימרים לעיניים שניסיתי עד עכשיו הוא מהמוצלחים שבהם. הצלליות לא זזו מהעיניים יום שלם ולא דהו....אבל-לאט לאט שמתי לב שהחומר מתקשה יותר ויותר לצאת מהטיובה עד שזה נהיה בלתי אפשרי והוא התייבש, איך זה הגיוני במיכל כזה? ממש מבאס


  Blistex - שפתון לחות


לרוב הגורל של שפתוני לחות כאלה ואחרים הוא ללכת לאיבוד במעמקי התיק, אבל הפעם-הצלחתי לסיים שפתון לחות שלם! הוא מטפח את השפתיים ושומר עליהן מפני יובש והכי חשוב מגן מהשמש.

Estee Lauder - Pure pops Watermelon

עוד משהו שנדיר לסיים הוא מוצר שפתיים, במיוחד גלוס, הספקתי לצלם אותו כאשר עוד נשאר בו חומר. על השפתיים הוא מתקבל שקוף אבל נותן טיפה גוון.


Mac - blacktrack





ההיילייט של הפוסט הוא הפלואידליין! לא חושבת שסיימתי פלואידליין בעבר. לוקח לא מעט זמן לסיים אותו אבל עם הרבה התמדה של איליינר שחור באופן יום-יומי זה אפשרי והמיכל לא הולך לאשפה חלילה אלא לבאק-טו-מאק. עכשיו זה השתנה ואפשר לבחור צללית מהליין הרגיל תמורת 6 מוצרים
(וזאת ההזדמנות לבקש שתרשמו לי בתגובות איזו צללית כדאי לקחת..)


אז זה הפוסט האחרון לשנת 2015! 
מקווה שנהניתן לקרוא על כל המוצרים שסיימתי השנה.
שיהיה שבוע נעים ושנה אזרחית טובה ומוצלחת!

You Might Also Like

2 תגובות

  1. מקנאה בך שהצלחת לסיים אייליינר ג'ל! אני בחיים לא מגיעה לתחתית.. בסוף הם פשוט מתייבשים אצלי בערך באמצע :/
    לפחות ממה שראיתי לגבי המסקרות של אסנס, יש ממש חוסר אחידות וזה גם דיי קיצוני. או שהמסקרה ממש מוצלחת או שהיא ממש גרועה

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאצלי הוא התחיל להראות סימני התייבשות אז קיבלתי סיוע באמצעות הדורליין.
      בקשר למסקרות-אם היא מוצלחת היא מתחילה להתפורר מתחת לעיניים..זה כ״כ מבאס

      מחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe