פינישים Empties #2

13:00

לא עבר הרבה זמן והנה הגיע הזמן לפוסט נוסף של המוצרים שסיימתי. ברוב מוצרי הטיפוח מצאתי את אלה שהכי טובים בשבילי לכן כנראה הם יגיעו לפוסט הזה שוב ושוב, סיום של מוצרים תמיד משמח אותי. בגלל שהפוסט הולך להיות עמוס במוצרים חילקתי אותו ל-2 חלקים.








שיער


 מסיכת השיער של Earth Science כבר הופיעה בפוסט הקודם והיא מופיעה פה שוב, למען האמת הספקתי לסיים 2 שפורפרות של המסכה (רק אחת בתמונה).
סיימתי גם את המסכה של Aussie שמיועדת לשיער ארוך, אמנם השיער שלי לא כ-ז-ה ארוך אבל להזיק זה לא יכול ואכן שתי המסכות הנ״ל עשו לי את השיער רך ונעים



גם השמפו קראטין הקבוע שלי של Mill Creek הסתיים ובנוסף גם שמפו של Kamedis לטיפול בקשקשים, גם הוא כמו שמפו הקראטין לא מכיל SLS ומבוסס על חומרים טבעיים. אני לא יודעת איך הוא במקרה מאוד קשה של קשקשים אבל לי זה עזר בכל מיני תקופות.







גוף

סבון הפילינג גם די קבוע אצלי, הוא עשוי מחומרים טבעיים ללא כל מיני SLSים כמו שאני אוהבת. אני משתמשת בו מידי פעם בתור פינוק במקלחת.


עוד מוצר ממכבי שאני עוד יותר אוהבת הוא קרם הרגליים, הוא בהחלט עושה עבודה נהדרת בימי הקיץ הקשים שעוברים עלינו.

סיימתי בקבוק של מסיר הלק של לייף, מכסה המשאבה מאוד נוח. למעוניינות יש בקבוק זהה עם משאבה שניתן לקנות בביוטיקר אך שלי נשבר משום מה, אז קניתי את זה.
כמובן שהוא לא הולך לפח אלא למילוי מחדש.


2 דאודורנטים סיימתי בקיץ האחרון. האינווינסיבל של גרנייה פשוט מעולה ואכן לא משאיר סימנים לבנים על החולצה. 
גם הדאודורנט של קרליין לא משאיר סימנים ובסנוף יש לו ריח נעים ובשבילי הוא די נוסטלגי.



עם תחילת החורף העור נהיה יותר יבש וזקוק ליותר לחות, לאחרונה ניסיתי את חמאת הגוף של Frulatte, אחרי שהשתמשתי בקרם הגוף של אותה החברה. 
חמאת הגוף מרגישה יותר כמו קרם, היא לא עשירה אך המרקם סמיך ונספג מהר בעור, בנוסף הריח שלה מאוד עדין ולר משתלט אך מורגש .



פנים


מוצר שמופיע פה שוב הוא מוס הניקוי של סבוקאלם שפשוט מנקה את הפנים בצורה נהדרת ומצליח להסיר אפילו איפור עמיד כמו אייליינר, אני לגמרי מתכוונת לקנות אותו שוב.

בהתאם לאהבתי למוצרי סבוקאלם, זו פשוט שערוריה שלא ניסיתי את הסבון הזה עד עכשיו. הוא מאוד עדין לעור ולא אגרסיבי אך עדיין מנקה היטב.

יש כמה מוצרים של ביוטיקר (כן, כן) שאני לא יכולה לוותר עליהם ומדבקות השחורים שלהם הוא אחד מהם. סוף סוף מדבקות שחורים מעולות שעובדות וכל זה במחיר מאוד נמוך


בנוסף, סיימתי את מסיר האיפור של קרליין עליו דובר רבות, הוא הופיע בפוסט האמפטיז הקודם והולך להופיע פה עוד הרבה


מוצר נוסף שסיימתי הוא החומצה הגליקולית 5% של Reviva labs.
בהתחלה היה לי חשש אבל ניסיתי ואני משתמשת בקרם הזה תקופה ארוכה. אני באמת מרגישה שהיא מאזנת את העור והוא מרגיש לי יותר חלק ונקי, אבל עדיין לא היה לי אומץ להמשיך לקרם של ה10%.

ולסיום: מוצר שלצערי לא שמרתי את הקופסה המקורית שלו- הסבון של הוליקה הוליקה

הזמנתי אותו לניסיון אחרי שקראתי עליו רבות ברשת. למי שלא מכירה מדובר בסבון פנים שכל אחד מהם אמור להתאים לסוג עור שונה. 
בפועל, דווקא הביצה החומה/אדומה הייתה הכי טובה לעור שלי למרות שרשום עליה שהיא אמורה להתאים לעוד מעורב-יבש והעור שלי לא בדיוק כזה. הביצה הלבנה שאמורה להתאים לכל סוגי העור הייתה סבירה, הירוקה על בסיס תה ירוק עשתה עבודה פחות טובה והרגשתי שהיא פחות מנקה. את השחורה, שמיועדת לעור שמן ובעייתי חששתי לנסות כדי שלא תייבש את העור שלי עוד יותר והעברתי הלאה.






תודה לכל מי שקראה את כל המגילה והגיעה עד לפה!
בשבוע הבא יגיע פוסט נוסף שיעסוק במוצרי איפור שסיימתי.

שיהיה המשך שבוע נעים ורגוע!





You Might Also Like

0 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe