הסמקים האהובים עליי

21:29

כשהייתי צעירה כשרק התחלתי להתאפר שנאתי סמקים,תמיד הייתה לי אדמומיות בפנים שהתחזקה כשהייתי מסמיקה ולא רציתי להדגיש עוד יותר.
כיום אני פשוט חולה על סמקים!  תמיד כשאני בודקת מותג איפור שאני לא מכירה אני בוחנת את הסמקים שלהם למרות שיש לי הרבה. לעכשיו לתמונות:


Pupa - 06



Pupa - 08



Milani - Luminoso


 Milani - Corallina



סווטצ׳ים של הסמקים
מימין: pupa 06, pupa 08, luminoso, corallina


Laline- lets blush - papaya


Cinique - Precious posy


Benefit - Dandelion


מימין: ללין, קליניק, בנפיט

Il makiage

אין לי מושג מה השמות שלהם כי הם מדופטים...








Everyday Minerals



 Everyday Minerals - All Smiles 


 Everyday Minerals - Snuggle 


 Everyday Minerals - New car smell 




מימין: all smiles, snuglle, new car smell


מה דעתכן? איזה סומק הכי אהבתן? 
תודה שעצרתן לבקר וחג שמח!


You Might Also Like

3 תגובות

  1. מהמם! כמה סמקים יפייייםםם!!
    לומינוסו הורס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא אחד המהממים שנתקלתי בהם!

      מחק
  2. אנחנו דומות, גם אני לא כ"כ אהבתי סמקים בהתחלה ועכשיו איכשהו יש לי יותר מדי ;)
    הסמקים של מילאני נראים מהמם! ואני צריכה מתישהו לנסות את הסומק של ללין, שמעתי עליו המון דברים טובים :)

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe