המומלצים שלי מאייהרב - איפור

23:00


לאחרונה מיעטתי בהזמנות מאייהרב בגלל מחירי המשלוח (וגם כי הייתי בעוצר קניות והזמנות..שהסתיים לא מזמן) וניסיתי להרכיב חבילות אך ורק של מוצרים שאני אוהבת ומשתמשת באופן קבוע, וכבר יש לי לא מעט. החלטתי לחלק את ההמלצות למספר פוסטים, ונתחיל מאיפור.

אם מחפשים להזמין איפור באייהרב-אז שווה להתחיל מהמברשות של ריל טכניקס, אני יכולה להמליץ על רוב מברשות הפנים אבל הפוסט יהיה באורך הגלות לכן התמקדתי במברשות אהובות ביותר




Real Techniques -Expert Face Brush 
המברשת הזאת הגיעה בתקופה שחיפשתי מברשת פנים טובה במחיר סביר. התוצאה שלה פשוט מעולה עליי. המברשת דחוסה ו״קצרה״ , אני משתמשת בה למייקאפ נוזלי בעיקר וזה מטשטש בצורה מושלמת ולא משאיר סימני מברשת על הפנים.







Real Techniques - Multi Task Brush


כשמה כן היא, מולטי טאסקינג. אני מוצאת את עצמי משתמשת בה המון למוצרים יבשים, סומק, הצללות, פודרה, יש לי ממנה כפילות כי קניתי אותה ב-2 סטים שונים, למשל הטראבל סט, שם היא מגיעה עם עוד 2 מברשות וקייס נוח.



Real Techniques - Setting Brush
עוד מברשת שגיליתי בזכות הסט Sam's Picks (שכבר לא נמכר) ומסתבר שהיא טובה להכל! אני משתמשת בה לטשטוש קונסילר מתחת לעיניים, הילייטר וכו׳. (כמובן עם חפיפה בין לבין)






מברשת עיפרון Bdellium Tools, Green Bambu Series  - 780
די הרבה זמן חיפשתי ברשת מברשת שתטשטש עפרונות עיניים בצורה טובה, שמחתי לגלות מברשות אקולוגיות, ידידותיות לבע״ח ושגם הצבע שלהן ירוק! (ייאי!) קל לעבוד ולטשטש איתה, זה לרוב גם תלוי בסוג העיפרון. 
בתמונה השניה השערות שלה נראות כך כי היא אחרי חפיפה




קישור


EcoTools - סט מברשות עיניים לנסיעות
מברשות כשקניתי כשטיילתי בארה״ב (באתר הוא נראה שונה, אם תהיתם) של מברשות עיניים מוקטנות, אקוטולס היא חברה אורגנית וידידותית לסביבה. הסט תופס ממש מעט מקום ומאוד נוח, על כל מברשת מצוין למה היא מיועדת אבל אחרי נסיונות גיליתי בעצמי למה היא נוחה לי יותר (למשל המברשת הגדולה ביותר לטשטוש קונסילר מתחת לעין) וכו׳.






 עיפרון שפתיים שקוף E.L.F. Cosmetics - Clear

מכירות את הקטע שקיבלתן או קניתן שפתון מהמם או גלוס אבל הוא מאלה שנוטים ״לטייל״ על השפתיים ודורש תיחום ואין לכן שום תוחם בצבע שקרוב אליו?

העיפרון הזה הוא שקוף, הוא לא משנה את צבע השפתון ומונע משפתונים לחותיים או גלוסים לזוז לכל עבר הפנים. מעולה!






לאלף יש מספר מוצרים שהם דו״צ, 2 באחד. חלקם מוצלחים וחלקם לא. רעיון נחמד לנסיעותכשרוצים לחסוך במקום. יצא לי לנסות כמה מהמוצרים האלה והדעות שלי חלוקות תמיד מצאתי את עצמי מעדיפה יותר צד אחד מתוך הצמד מאשר את השני.

הקונסילר+הילייטר ביחד עם הפריימר שלא נכנס למומלצים



E.L.F. Cosmetics - Under Eye Concealer & Highlighter
מוצר שקניתי כשהייתי בארה״ב, בצד אחד יש קונסילר שהוא סביר למדי, יושב עליי טוב אבל לא מכסה כהויות רציניות, אבל בצד השני יש מעין הילייטר/שימר נוזלי. הוא לבן פנינתי אבל בטשטוש נשארת הארה יפה, בגלל הלובן שלו הוא יותר יתאים לבהירות. 
אני אוהבת את האריזה שלו לנסיעות...כשאני רוצה לחסוך מקום ולהשאיר את המרי לו בבית.


סווטשים:
מימין: פריימר לשפתיים, היילייטר, הילייטר מטושטש

אז אלו מוצרי האיפור האהובים עליי מאייהרב, בזמן כתיבת שורות אלה כבר ביצעתי הזמנה נוספת עם עוד כמה מוצרים שאני אסקור..
אם עדיין לא נרשמתם לאייהרב זה הזמן- 10$ הנחה בהזמנה ראשונה NTW067


מקווה שנהניתם!
שיהיה סוף שבוע מוצלח ורגוע!

You Might Also Like

3 תגובות

  1. פוסט מעולה! בטוחה שאזמין כמה מוצרים משם :)

    השבמחק
  2. לבידליום טולס אכן יש מברשות נהדרות שלדעתי לא מקבלות את הקרדיט המגייע להם בשוק וזה חבל!! פוסט נהדר!!

    השבמחק
  3. איך ידעת לשים את כל הפייבוריטים שלי? ;)
    פוסט נפלא!

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe