חדשים ואהובים על המדף

13:14


לאחרונה הגיעו אליי מס׳ מוצרים חדשים שמאוד התחלתי לאהוב. על מוצרי סבוקאלם המעולים בטח שמעתם ולאחרונה הם השיקו מוצרים חדשים שניסיתי בדוגמיות

סבוקלם בין-לילה Overnight touch

בגודל רגיל


לפי החברה, המשחה שמיועדת לטיפול מקומי באדמומיות בעור, מבוססת על  קומפלקס ייחודי של תמציות שרף ושמנים כמו שמן עץ התה ושמן אורן סיבירי, תמציות צמחים, המחזקים את מעטה ההגנה הטבעי של העור ומשפרים את ההיגיינה על פני העור, רכיבי אבקת עמילן טפיוקה ואבץ הסופחים בעדינות את עודפי הלחות ותורמים להרגעת העור.
המרקם הסמיך והעשיר נצמד היטב לעור ומאפשר פעילות מוגברת וממוקדת. עוזר להרגעת העור ולהקלה על האזורים האדמומיים בעור.

בתור אחת שאכן סובלת ממעט אדמומיות, שמחתי לנסות מוצר כזה, הכמות בדוגמית די גדולה (השימוש הוא נקודתי) והחזיקה לי לאורך זמן.
המרקם של הקרם מאוד סמיך ועשיר. בניגוד לקרם הפנים שלהם, יש לו גם ריח מורגש (אכן שמן עץ התה נותן את הטון מבחינת הריח) וקצת מזכיר ריח "רפואי" אולי הרגשתי את זה יותר כי שמתי אותו באיזור האף....
מרחתי אותו בלילה לפני השינה ולמחרת בבוקר אכן הבחנתי שהאיזור פחות אדמומי. בנוסף גם הרגשתי שהוא מנטרל את השמנוניות של העור.
לסיכום הקרם מעולה, כרגע שגרת טיפוח הפנים שלי מורכבת כמעט כולה ממוצרי סבוקאלם שמעולה לעור שלי


SeboCalm - CC קרם



בתור אחר שסופר מרוצה מהביבי קרם של סבוקאלם, שמחתי שניתנה ההזדמנות לקבל את הסיסי קרם המוקטן החדש שלהם בקופון בסופר פארם.
הגוון שניתן הוא הגוון הבינוני שלהם, שהוא כמעט-כמעט הגוון שלי, כמו שניתן לראות 


הוא נמרש ומטשטש מצוין..בזמן המריחה ואחריה שמתי לב שהוא משאיר מעין צבע לבן על האצבעות, מוזר...בכל מקרה עברתי להניח אותו עם מברשת. שכבה אחת דקה עשתה בהחלט את העבודה, כיסתה פגמים ואדמומיות על העור בצורה מרשימה.
המרקם עצמו מרגיש מאוד עדין וקליל על העור, נטמע בו ובלתי מורגש. הגימור שלו מאוד טבעי.
מבחינת העמידות, כעבור מספר שעות הוא לאט לאט התחיל להבריק עליי, בסוף היום העור נראה מבריק ומעט שמנוני, אבל עדיין נשאר על העור, גם לאחר יום ארוך עם אימון TRX מפרך בסיומו, הוא עדיין היה שם. בכל מקרה, רצוי לפדר מעליו.

מטושטש (כן, היד שלי יותר בהירה מהפנים אבל גם שם זה לא בדיוק הגוון שלי)


לסיכום, מאוד אהבתי את הCC קרם, כמו את הBB קרם. הוא ממש נותן הרגשה של ללכת בלי מייקאפ אף עם כיסוי גבוה באופן יחסי. ממש כמו פוטושופ לעור!

תודה שעצרתם בבלוג, מקווה שאהבתם.
שיהיה סוף שבוע נעים ומוצלח!

You Might Also Like

6 תגובות

  1. הקרם נגד אדמומיות מאוד מסקרן אותי!! אני ממש אוהבת את המוצרים של סבוקלם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת אותם. רוב שגרת טיפוח הפנים שלי היא מסבוקאלם וזה אומר הרבה

      מחק
  2. פוסט מהממם!!! בהחלט הולכת לנסות הביביקרים בזכותך!
    אוהבת.

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe