מה בתיק שלי - מהדורת קיץ

22:00

פוסט (או סרטון) של תכולת התיק הם מבין הפוסטים שהכי מעניינים אותי לקרוא אצל אחרות..מלבד פוסט אמפטיז. תודו שזה כיף להציץ מה יש לאחרות בתיק שלהן (ואני אומרת בתור אחת שעבדה באבטחה בעבר הרחוק) אז הפוסט הכבד הזה (כמו התיק בערך) נעשה במסגרת שיתוף פעולה בין בלוגריות.
אז זה התיק שלי:

כפי שרואים, הוא נקנה בדזיגואל בברצלונה אחרי שהתלבטתי איזה פריט לקנות לי למזכרת. הוא צבעוני ומטורף כמו רוב הפריטים שלהם, מה שאני הכי אוהבת בו זה שהבטנה הפנימית היא אדומה ולא שחורה כמו ברוב התיקים כך שיש פחות סיכויים לאבד דברים בתוך התיק, אני גם אוהבת את מיליון הכיסים שיש בו.. מאוד נוח ושימושי.
הוא לא כזה גדול אבל אני מצליחה להכניס לשם המון דברים, מה שגורר תמיד את השאלה מה למען השם יש לי בתיק והאם אני סוחבת אבנים. כן....יש לי המון שטויות בתיק אבל לא קורה מצב שאני נמצאת מחוץ לבית וצריכה משהו ואין לי בנמצא.



מבפנים

אז מה יש שם?

1. משקפי שמש של רייבאן (הנרתיק לגמרי וינטג׳)
2. משקפי ראיה של קרולינה למקה
3. ארנק (הכי חשוב) במשך די הרבה זמן החלפתי ארנקים עד שקיבלתי מסבתא שלי ארנק שהתגלה כאיכותי למדי...יש לי אותו כמה שנים
4. האייפון 5 שלי :) הצילום תפס אותו ביום לא פוטוגני בעליל..עוד לא הזמנתי לו כיסוי חדש ובנוסף יש חלק עליון שבור שגם זקוק להחלפה ויתוקן בקרוב.
5. מחברת/פנקס לכל מיני רשימות, קשקושים ואיורים
6. תעודת זהות
7. כרטיס רב-קו (די בודד בצד כי אני לא ממש נוסעת בתחבורת ציבורית..אבל שיהיה)
8. הפתק שמקבלים באיקאה כדי לרשום את המקטים ומיקום הפריטים (כן, אני הרבה שם לאחרונה)
9. עפרונות של איקאה מ-3 ביקורים שונים
(נפקד מהתמונה צרור המפתחות של הבית והאוטו)

בגלל שיש לי הרבה חפצים קטנים וכדי למנוע בלגן בחיפוש אחריהם וגם כדי לעבור מתיק לתיק מבלי לחשוש שמשהו ישכח באחד מהם קניתי את הארגונית הזאת באיביי (קישור ) בהמלצת Edenable
סופר נוח וגם ממש זול





1. קרם ידיים בריח strawberry milk של ללין
2. ג׳ל אלכוהול לידיים ממכבי
3. צרור של דיסק און קי (אחד של 8GB ואחד של 4GB ) עם פנס
4. מטען לנייד (איך לא?)
5. גאדג׳ט של מיני עטים ופנקס קטן לתזכורות. למרות שיש הכל בנייד ברגע שרושמים קל יותר לזכור)
6. תופסן עם חוט שאמור להיות מחובר לכרטיס עובד (אני כבר מזמן לא עובדת בעבודה עם כרטיס עובד ולא יודעת למה זה עדיין שם)


1. מראה בצורת עוגיה (קניתי כאלו כמתנה לבנות במסיבת הרווקות שלי והזמנתי אחד גם לי)
2. עט
3. עט בצורת שפתון (קיבלתי במתנה)
4. עט מוקטן מאייהרב
5. חודים וחודים צבעוניים לעיפרון מכני (האמת שהיה לי בתיק עד לא מזמן עיפרון לאיורים..אבל הוא נעלם משם משום מה
6. תמונות פספורט
7. גומיות לשיער מהסוג הזול ביותר...


1. טיפות עיניים ״חד פעמיות״ לעונות בשנה שיש יובש בעיניים וזה מציל אותי באמצע היום
2. מגבונים בודדים ממסעדות - למקרה שיתקפו אותי  כנפיים בצ׳ילי באמצע הרחוב (לא ברחוב אבל קרה לי משהו דומה חחח) אני די קלמזי וזה משהו שאני חייבת בתיק (ע״ע סעיף 6)
3. אביזרי הגיינה נשית
4. פלסטרים לשפשופים של נעליים חדשות
5. פלסטרים רגילים
6. מגבוני קליה לבגדים שהתלכלכו מקפה, שוקולד, וכו׳..
7. מגבון עם אלכוהול לחיטוי של דר׳ פישר
8. מגבון מסיר איפור של דר׳ פישר
9. מגבון עם חומר דוחה יתושים

אז אני לא מאלה שלוקחות איתן תיק איפור שלם כי אני יוצאת מאופרת מהבית וגם לרוב לא עושה טאצ׳אפים..אין לי צורך בזה במשרד ממוזג. גיליתי שנוח לי להחזיק מס׳ שפתונים לחידוש במהלך היום בגוונים וגימורים שונים לפי הצורך.



1. שפתון אוניברסלי של לוריאל שאמור להעצים את הגוון הטבעי של השפתיים לימים רגועים יותר
2. שפתון קטן של H&M
3. שפתון עמיד של ביוטיקר מס׳ 7
4.שפתון עמיד של ביוטיקר מס׳ 8 שפתון לחות של Balea
5. שפתון לחות של Balea
6. גלוס ג׳וסי טיוב של לנקום
7. שפתון לחות אלו ורה
8. שפתון טבעי מנצנץ של essence
9. פצירה
10. קופסית שבד״כ יש בה כמוסות אדוויל. עכשיו אין, אופס...

זהו, נראה לי שזה הפוסט הכי ארוך שיצא לי לכתוב בינתיים
בלוגריות נוספות שכתבו על תכולת התיק הן : טלי  ולילך

מקווה שנהניתן מהפוסט, תודה לכל מי שהגיע עד הלום
שיהיה המשך שבוע שקט ורגוע

You Might Also Like

2 תגובות

  1. פוסט מהממם!! מחכה לבא :)
    אשמח אם תקראי גם על הפוסט שלי מה יש בתיק שלי :)
    https://talimintsblog.wordpress.com/

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe