פינת איפור מהסרטים

11:30

הקדמה: זה לא פוסט על אוסף האיפור שלי, אלא אם כן תהיה התעניינות במוצר מסוים אשמח לסקור אותו בהמשך. זה גם לא פוסט פרסומי של איקאה ואין לי אחוזים שם (לצערי חחח)

כשעברנו דירה החלטתי ליצור פינת איפור אמיתית, עם מקומות איחסון נוחים וללא אילתורי תאורה למינהם ובסופו של דבר קניתי את כל המרכיבים באיקאה





המשטח של השולחן מגיע בנפרד, בחרתי בלבן המבריק גם כדי שיהיה קל לניקוי מכל מיני אבקות שהתפזרו. השולחן מדגם LINMON בחרתי בגודל 120X60, יש מבחר של גדלים..אני אפילו מרגישה שהוא ״רחב מדי״ ואני לא יכולה להתקרב מדי למראה, אבל הוא עומד יציב על המגירות
המגירות כמובן הן הALEX המפורסמות, קניתי את הקטנות והן מספיקות לי פשוט להכל! האיפור, תכשיטים, לקים, קרמים ואפילו המחליק והבייביליס מצאו שם מקום


קצת ממה שיש במגירות:
מגירת שפתונים ושאר מוצרי איפור קטנים..
אם תהיתם, טבלה השוקולד בפינה השמאלית של התמונה היא בעצם קופסה שבה אני מאחסנת דוגמיות למינהן.


מגירת הלקים:



מה שנמצא על השולחן:
כל המברשות בדלי חמוד ווינטג׳ שנקנה במקס סטוק


האיפור שאני משתמשת בו ביום-יום נמצא במגירות הקטנות שנקנו די מזמן בחנות בסגנון מקס סטוק


חיפשתי במשך לא מעט זמן שיטת איחסון טובה לפלטות של הצלליות, יש לי 2 פלטות די גדולות (גבוהות יותר נכון) שניתן לאחסן בעמידה רק במגירות התחתונות של האלכס..לא כ״כ נוח.

בסופו של דבר מצאתי 2 פתרונות:
המעמד הזה, לפני שהושבתי עליו 6 פלטות היה בעברו מחזיק תחתיות לכוסות.
החיסרון שהוא קטן מדי, ופלטות גדולות לא ״יושבות״ בו כמו שצריך ונופלות לצדדים.. לצלליות שלום.




את המעמד החמוד הזה מצאתי גם במקס סטוק אחרי חיפושים מרובים (תודה ל The cookie within על הרעיון)




 הקופסאות שאני מאחסנת את הצמרונים והפדים להסרת איפור/מי פנים.
קופסת האקריליק של הצמרונים היא מאיביי והקופסה מאחור שלצערי לא קיבלה להרבה פוקוס היא קופסת פררו רושה שזכתה לשדרוג ע״י ואשי טייפ


ועכשיו לתאורה:
באיקאה יש מס׳ גופי תאורה למטרה הזו, הנורות וגוף התאורה נמכרים בנפרד והן נורות לד חסכוניות ולא מתחממות, לכן אין חשש למקם לידן מוצרי איפור.



המראה כמובן גם נקנתה באיקאה ויש מבחר של גדלים, כל אחד ומה שמתאים לו.

תודה לכל מי שעצרה וקראה.
שיהיה ״אחרי החגים״ שמח והכי חשוב רגוע








You Might Also Like

4 תגובות

  1. אהבתי! אחלה פינת איפור :) פסוט ממש נחמד
    אשמח אם תבקרי גם בכמה מהפוסטים שלי , אשמח לשמוע את דעתך שם :) >> https://talimintsblog.wordpress.com/

    השבמחק
  2. גם אני משתמשת במתקן למפיות בתור מתקן לפלטות!!!! פינת איפור נהדרת!!! תעשי חיים איתה :)

    השבמחק
  3. איזו פינה מקסימה :) המראה הענקית עם הנורות פשוט מהממת!

    השבמחק
  4. היי ,
    אשמח לדעת איך נקראת העמדה של השולחן עם המגירות באיקאה .
    ולגבי הנורות זה ממש יפה אני רוצה לעשות ככה בדיוק אשמח לעזרה בשמות של הגופים אם את זוכרת :)

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe