זכרונות מתוקים - טיפוח מהניינטיז

12:30

בתור אחת שגדלה בשנות ה-90, גם אני מתגעגעת. מי לא זוכר את הטרולים, המגה-סון, המוצצים הקטנים מפלסטיק, הוגו עם גיל ססובר, טמגוצ׳י, השקפקפים, דר׳ מרטינס, שוקולד רוזמרי, העונות הראשונות של חברים, השרשרת שצמודה לצוואר, פוגים ועוד ועוד...להתבגר בשנות התשעים היה כיף



במשך הזמן של כל התקופה הזו..התחלתי להתעניין באיפור וטיפוח. לאחרונה תהיתי, מה עלה בגורל אותם מוצרים אהובים, מי מהם נשארו איתנו?







בת אורן



סבון עם ריח, איך לומר...דרמטי. ששרד את השנים ובניגוד להרבה מוצרים נוסטלגיים, עדיין איתנו. הייתי עושה אמבטיות קצף בילדות וכשנעבור לדירה עם אמבטיה ולא מקלחת אתאחד איתו מחדש.



So...?


כשקצת התבגרתי, בכיתה ז׳ קיבלתי את הבושם ה״אמיתי״ הראשון שלי. הסדרה כמובן קיימת היום באין ספור ריחות שונים. אני לא זוכרת את שמו אבל זכור לי הבקבוק הירוק המרובע עם הפקק הפטרייתי והריח החמצמץ (לצערי לא מצאתי תמונה שלו)


דאודורנט אימפולס



מקור: pintrest

אם כבר ריח שמזכיר תקופה...תקופה של לשכב על המיטה בחדר מלא בפוסטרים של בקסטריט בויז (וכו׳), לקרוא ראש 1 כשברקע שירי הספייס גירלז.
אני זוכרת שבסופר פארם בקניית הדאודורנט קיבלו דיסק במתנה (או להפך)
ממש אהבתי את הריח של הכתום, גם הירוק היה טוב..אבל הכתום! לא הצלחתי למצוא ריח שדומה לו בשום מקום.
הריח של הדאודורנט הנושם הכתום של קרליין קצת מזכיר..אבל קצת.
מסתבר שהחברה נמכרת בגרמניה..הייתי שמחה להתנסות בו שוב, בהנחה שיש בו את גרסה הרול און או הסטיק כי אני כבר לא מתה על ספריי.


קרליין

אם כבר קרליין...בגיל 15 קיבלתי ליום הולדת כמה פריטים איפור. בזמנו לקרליין היו כמה סדרות. קרליין בלוז - אם אתן זוכרות את הסטים הכחולים שתמונות שלהם עדיין מסתובבות ברשת.
קרליין פרו - כמו הלקים שאתם רואים פה, היו גם שפתונים, גלוסים כולם היו מעוצבים עם מיכל מרובע (העפרונות דווקא לא - מזל) שהיה אמור להיראות חדשני ומגניב. אף אחד מהמוצרים הנ״ל לא שרד עד היום (ועבר לא מעט זמן מאז....) אבל הלקים נקנו לפני כמה וכמה שנים באיזושהי חנות בנצרת לפני שקרליין עברו לסדרות הכסופות ואז ללבנות וכרגע אחד מהם עדיין נמצא במקרר אצל אמא שלי.





Almost Lipstick - Clinique




טוב זו כבר לא ממש נוסטלגיה אלא יותר...איפה הם? בגיל 15 קיבלתי ליום ההולדת גם שפתון מהסדרה שאחד השפתונים המפורסמים בה הוא black honey . השפתון שהיה לי היה אדמדם והשאיר צבע עדין על השפתיים. טוב השפתון הזה כבר לא ממש נוסטלגיה כי ראיתי את הבלאק האני באלקליל לפני שנתיים בערך, אבל שאר הגוונים-נאדה.
אבל לדעתי הצ'אבי סטיק נותן תוצאה מאוד דומה.

מרכך הוואי הירוק

פעם היה לו ריח ממש מדהים...מהסוג שמתפזר לכל עבר באופן אקראי ומשאיר שובל ריח אחריך. ואז מישהו החליט לשנות את הנוסחא שלו וזה כבר לא מה שהיה פעם. הפיתרון - המרכך נקה 7 (כן, שם סקסי..) שיש לו את אותו ריח נוסטלגי אך בבקבוק גדול ומגושם .









ונסיים בזוועה פרטית שלי (לדעתי) - כשהייתי בתיכון היה אצלנו טרנד של צביעת השיער בחינה. בנוסף היה טרנד של חימצון פס בשיער או חמצון הקצוות (אומברה תמיד היה איתנו), או חמצון קצוות הקוצים (אצל הבנים) כשהייתי צובעת עם החינה מעל החמצון היה מתקבל צבע מגניב, לפעמים אדום. וכשצבעתי בשחור התקבל צבע...איום ונורא. כן, אמנם אני אוהדת מכבי חיפה אבל יש צבעים שאני מעדיפה שלא יהיו בשיער שלי... תקופה מזעזעת ומביכה.

ולסיום-פתחתי עמוד פייסבוק לבלוג! מוזמנות לעשות לי לייק, מבטיחה לא לחפור יותר מדי :)

מקווה שנהניתן מהחזרה לעבר
שיהיה המשך שבוע נהדר!





You Might Also Like

0 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe