פינישים Empties #1

14:00

אם יש משהו שאני אוהבת לקרוא אצל בלוגריות אחרות זהו פוסט האמפטיז (להוציא סרטוני יו טיוב שמתארכים עד ל20 דקות...) זו הדרך הכי מהימנה לגלות מה דעתי על המוצר לאחר שהוא מגיע לסיומו והאם ירכש בשנית או שכדאי שאחפש לו תחליף יותר טוב.



לאחרונה הצטברו אצלי לא מעט מוצרים, סיימתי מס׳ מוצרים בו זמנית ובנוסף על כך אני עוברת דירה בקרוב והרצון לסיים מוצרים גדל. אני מקווה שלא יצא לי פוסט באורך הגלות.





Mill Creek, Keratin Shampoo, Repair Formula




השמפו האהוב עליי מאייהרב, וניסיתי לא מעט. הוא מכיל רכיבים אורגניים וללא SLS ושאר מרכיבים מעצבנים, לא מייבש את השיער וגורם לו להיות רך יותר והפחית באופן יחסי את הנשירה. אההה ויש לו ריח ממש נעים והוא לא מנוסה על בע״ח.

(יש לי שיער צבוע וקצת יבש)

Earth Science,  Masque for Hair, Olive & Avocado




את מסיכת האבוקדו אני מסיימת בפעם המי יודע כמה, היא פשוט מעולה ועושה לי שיער רך ונעים, ביחד עם השמפו מקום הוא עושה לי good hair day
ברור לגמרי שאקנה אותו שוב


SeboCalm innovation מוס ניקוי



אני אוהבת את סבוקאלם ובמיוחד את קצף הניקוי הזה. הריח שלו נעים, הוא עדין על הפנים אבל מצד שני מסיר היטב את כל האיפור. החלק היחיד שהכי מעצבן בו זה המיכל האטום שלו ולא ניתן לראות את הכמות בפנים וכך הוא נגמר לי במפתיע בכל פעם.
את הבקבוק הזה סיימתי די מזמן וכבר רכשתי נוסף. 


קרליין - מסיר איפור דו פאזי





אם יש מוצר שאני נאמנה לו לאורך שנים-זה המסיר הדו פאזי של קרליין. פשוט מנקה ומושלם מכל הבחינות. (חוץ מהמחיר ההתחלתי שלו בפארמים-אל תקנו אותו במחיר הזה)


sea of spa קרם ידיים



את קרם ידיים הזה שהגיע לסיומו קיבלתי במתנה כחלק מסט. הריח שלו היה נעים אבל הוא היה שמנוני מדי (במיוחד מקומות כמו ידיים שעדיף שיספג מהר)


  תחליב גוף - Frulatte




גם את הקרם הזה קיבלתי מתנה בחלק מסט (משום מה קיבלתי השנה המון ערכות של קרמים)אני לא משתגעת על ריח של פצ׳ולי אבל הקרם הזה הוא שונה. הוא נספג מהר ולאחר המריחה הוא משאיר על העור ריח ״דרמתי״ שנשאר שעות ארוכות ונדבק לבגדים. כנראה שזה טעם נרכש כי התחלתי לאהוב את הריח וגם הקרם הזה הגיע לסיומו.
האם אקנה שוב? לא, מהסיבה שיש לי כ״כ הרבה קרמי גוף שלא אצטרך לרכוש אחד בעצמי בעשור הקרוב.


ביוטיקר - פילינג



בניגוד לאיפור של ביוטיקר (בהמשך...) את המוצרים הנלווים שלהם אני מחבבת. למשל את מדבקות השחורים לאף וכו׳. את הפילינג הזה כבר רכשתי בעבר והקטע המוזר שכל פעם יש לו ריח שונה, בכל מקרה, אני אקנה אותו שוב כי הוא ממש נחמד והמחיר מעולה.



Doctor OR soft & sun  cover




קרם לחות עם מייק אפ, רק שהפעם מדובר בקרם עם כיסוי גבוה יחסית, מעין ביביקרים אבל לא בדיוק. לא מכסה לגמרי אבל מעניק מראה אחיד לעור, כמו בפוטושופ. הבעיה איתו שהוא לא עמיד ממש. בימים מסוימים המריחה איתו הייתה בעייתית, כששמים כמות גדולה מדי או מעל קרם לחות שלא מגיב אליו טוב ונוצרים ״פירורים״. 
מוצר שלגמרי הייתי ממליצה למי שלא מחפשת כיסוי גבוה אלא משהו מאוד קליל. בנוסף הוא מכיל SPF שזה מעולה.



Nubian Heritage, African Black Soap
הסבון האפריקאי השחור שכולם היללו, תכל׳ס, אני לא באמת מרגישה שהוא עשה משהו, הריח שלו סבבה וגם בהמשך יש תחושת פילינג. אבל לא התעלפתי ממנו.



Aussie 3 minute miracle



האמת? לא הבנתי מה כל ההתלהבות מהמסיכה עד שניסיתי אותה בעצמי. הריח נעים אבל לא הרגשתי שהוא עושה משהו מיוחד. כרגע קניתי לי את המסכה החדש לשיער ארוך ואני סקרנית לראות איך היא תעבוד.

Balea - deo roll on




למי שלא מכירה, balea הוא מותג הבית של DM , כמו לייף בסופר פארם, קניתי אותו בברלין והמחיר שלו היה מאוד זול וגם הופתעתי שכך שהוא הצליח להתמודד עם האביב-קיץ הישראלי, והריח...משגע



איפור




1. מסקרה שקופה לגבות של ביוטיקר גם נגמרה די מזמן. עכשיו משום מה ביוטיקר הגדילו את המסקרה השקופה חדשה שלהם ובנוסף אני אנסה את של אסנס שנראה מבטיח.

2.  עיפרון עיניים של ביוטיקר מס׳ 12- אתחיל בדיס המלצה רצינית. קניתי את העיפרון בהחלטה של הרגע כי רציתי לנסות עיפרון ניוד במעקה העין. בגלל המחיר לא חיפשתי ביקורות ברשת וזו הייתה טעות. כשניסיתי אותו הייתה לי הרגשה לא נעימה בעין ואז באופן מקרי צפיתי בסרטון המלצות מביוטיקר ביוטיוב ובתגובות ציינו גם שהעיפרון שורף. בקיצור, העיפרון הולך לפח רחוק ממני כי לאף אחת לא מגיע העינוי הזה.

3. מסקרה של מייבלין שגם מאוד אהבתי, אני לא יודעת אם אקנה אותה ספציפית שוב.

4. עוד דיס המלצה: הקונסילר של אסנס היה לא מזמן בבלוג וכבר היה לקראת סיום אך המכסה שלו התפרק. בכל מקרה, אני לא הכי מרוצה מאיך שהוא יושב עליי והעדפתי לוותר עליו לגמרי.




סיימתי 2 מוצרים שפתיים! זה לא קורה הרבה אצלי אבל במוצרים האלה השתמשתי בעיקר ליום יום וזה מה שקורה כשמשתמשים במוצר באופן קבוע. הגלוס הניודי של רבלון נראה מאוד עדין על השפתיים והשני הוא לבלו בטעם פסיפלורה שמזל שהסתיים כי נראה שהוא מתקשה להתמודד עם הקיץ הישראלי.



1. לק שמאוד אהבתי הוא השחור של ג׳ייד שלקראת הסוף נראה סמיך יותר ויותר. האמת שבצבע הזה מאוד התקשתי לראות כמה נשאר ממנו בדיוק.

2. מייבש לק של וואו - בפעמים הראשונות שהשתמשתי בו הייתי בטוחה שהוא פשוט מעולה, התיבש מהר ותוך כמה דקות יכולתי לחזור לפעילות רגילה אבל תוך מס׳ שימושים הוא נהיה סמיך ויותר ויותר, התייבש לאט יותר ובשכבה עבה וזה כשהוא היה בקושי באמצע הדרך.

3. בסיס ופילר של Nutra Nail. שהזמנתי לאייהרב, אני לא יודעת למה ציפיתי שהוא לא יצהיב את הציפורניים כמו בסיסים אחרים אבל הלק יחסית עמיד איתו. ברבע האחרון שלו הוא נהיה סמיך וכמעט לא מוציא חומר ונאלצנו להיפרד לטובת בסיסים אחרים.

וואו כמה מוצרים! אבל ככה זה כשחייבים לעשות סדר.

כל הכבוד למי ששרד עד עכשיו! ביג לייק
מקווה שנהניתם והמשך שבוע מהנה!





You Might Also Like

4 תגובות

  1. התאהבתי במסיר איפור של קרליין, הוא ממש עושה עבודה טובה 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי..הוא אחד הטובים שאני ניסיתי

      מחק
  2. מתה על המסיר איפור של קרליין, יש לי אותו בכל פוסט אמפטיס! המסכת אבוקדו לשער והשמפו נשמעים מעניינים, אני רוצה לנסות אותם בהזדמנות!

    השבמחק
    תשובות
    1. כדאי לך לנסות, אני ממליצה בחום!

      מחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe