אני אוהבת אייליינר

12:30

Fluid line by mac

אני מכורה לפלואידליינים של מאק ואני אוהבת את המראה של האייליינר באופן כללי, אייליינר בג׳ל זה המוצר היחיד שאני מצליחה לעשות איתו אייליינר באופן כללי.
בהתחלה ניסיתי להניח עם אייליינרים נוזליים ולא הסתדרתי...התלכלכתי מהידית של המברשת, הקו תמיד יצא לי עבה מדי, או לא שווה, ואף פעם לא התיבש כמו שצריך ונוצרה "הכתמה" בחלק העפעף מתחת לגבה.
ואז גיליתי את מאק, ואת הפלואידליין שלהם וזו הייתה אהבה ממבט ראשון וכרגע יש לי 7 כאלה.
(מסתבר שאת חלקם קשה להשיג כי הם מקולקציות מגובלות)




סווטצ׳ים בהמשך







Avenue -גוון חום קר עם שימר זהוב. מהמם!





Added goodness - עוד פעם גוון חום אבל קצת שונה, יותר בהיר, קצת יותר taupe עם מיקרו שימר. הגוון נראה מאוד עשיר ועמוק על העין



Local wares - צבע שאני מאוד אוהבת, משהו שהוא בין חום לאפור (טופ כהה אולי?) עם שימר בצבע זהב-זית, מקסים ליום יום.



Macroviolet - סגול עמוק ״חצילי״ מהמם שמחמיא לעיניים שלי מאוד. לא בולט ועם זאת משתלב בלוק יומיומי.






Little black bow - אפור מטאלי חם עם גליטרים, הכי זוהר ו״מסיבתי״ שיש לי . עובד מהמם גם לבדו בלי שום צללית נוספת על העין



Blacktrack -  שחור מט קלאסי ומתאים להכל, הכי ותיק שלי כרגע. יש שיגידו שהוא לא מספיק שחור וכהה. אבל לי זה טוב. כמו שאפשר לראות אני מאוד נהנית ממנו והוא לקראת סיום.




Ash violet - מעין סגול קר עם מיקרושימרים שכמעט לא רואים על העין. בסווטץ׳ הוא לא אטום לגמרי וצריך לחזור מעל הפס שנית.


סווטצ׳ים של החבר׳ה

משמאל: Avenue, Little black bow, Macroviolet, Ash violet, Added goodness, Local wares, Blacktrack

תודה שעצרתם לקרוא ומקווה שנהניתם מהפוסט
שיהיה לכולם המשך שבוע נפלא!





You Might Also Like

4 תגובות

  1. יש לי פלואידליין אחד, את ה-avenue ואני פשוט מאוהבת בו :) הפורמולה שלו מושלמת, חמאתית כזאת, והגוון שלו מדהים- כאילו יומיומי, אבל עם טוויסט שהופך אותו למיוחד. נראה לי שהוא יצא במהדורה מוגבלת וזה קצת מבאס...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לגמרי...צבע מהמם.
      אולי עד שהוא יגמר ימצא לו דיופ איפשהו

      מחק
  2. חייבת להודות שאין לי איליינר אחד של מאק, עשית לי חשק!:}

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe