ניסיון קטן וטוב

11:11

TonyMoly - Luminous Goddess Aura BB Cream



כשקיבלתי את הדוגמית שמחתי כי שמעתי עליו טובות ברשת וקיוויתי שהוא יוכל להוות תחליף לביבי הקבוע שלי (סבוקאלם) לכשיגמר, אני מתה עליו...אבל המחיר :(

המוצר המלא - תמונה מהרשת
הדוגמית שקיבלתי


בהשוואה אליו, הגוון שלו מעט אפרפר ויותר צהוב מזה של סבוקאלם. המרקם נעים ונוח לעבודה.
הכיסוי שלו די גבוה יחסית לביבי קרים, כמעט כמו מייקאפ



(מימין הטוני מולי ומשמאל 01 natural של סבוקאלם)

הופתעתי מהעמידות שלו, ניסיתי אותו בתנאי שטח קשים כלומר יום חם למדי, ולאחר כמעט 12 שעות הביבי עדיין היה על העור. הוא לא נדבק לאיזורים היבשים, ובמקומות שיש לי עור רגיל (הלחיים למשל) הוא ישב טוב מאוד. במקומות שהעור הוא יותר שמן, הוא גרם לעור להבריק אבל עדיין לא נעלם.
המחיר שלו באיביי הוא בין 44-50 ש"ח והמשלוח חינם אצל רוב המוכרים.

האם אקנה בגודל מלא?
כן, אמנם כרגע יש לי הרבה ביבי קרמים ומייקאפים כך שאין לי צורך בו. אם זה לא היה המצב-בהחלט הייתי קונה.

תודה לכל מי שקראה
שיהיה סופ"ש מהנה

You Might Also Like

2 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe