סיפורי חלזונות

10:29


 סקירה - PURITO snail clearing BB cream

בעקבות כל הזמנה של מוצר קוריאני, אני מקבלת מס׳ דוגמיות והצטברו אצלי לא מעט דוגמיות של BB קרמים והחלטתי שהגיע הזמן לתת להם צ׳אנס. ביום יום אני מעדיפה להשתמש בביבי או בכל מוצר בעל כיסוי נמוך כי אין לי צורך בכיסוי גבוה ביום רגיל, אלא רק להחליק ולאזן את הגוון.

הפעם מדובר בביבי קרים על בסיס חלזונות 




לפי הכיתוב, הוא מבטיח להבהיר את העור, לטפל בקמטים ולהגן על העור מפיגמטציה ולאזן את הגוון.

הטסטר



כשפתחתי אותו הייתי בשוק לרגע...הוא כמעט אפור.

במקרה הזה צריך לטשטש אותו היטב ו״לעבד״ אותו לתוך העור. אל דאגה, לא נשארתי אפורה.

הכיסוי הוא די בינוני והוא מתקבע מט בניגוד לביבי קוריאניים אחרים שניסיתי שנותנים מראה יותר זוהר וdewy
מבחינת הגוון, זה הגוון היחיד בסדרה ולאחר הטשטוש על העור הוא נראה עליי מאוד בהיר. כמו שהקוריאניים מאוד אוהבים.
העמידות הייתה סבירה יחסית..לא עמיד בצורה יוצאת דופן אבל נשאר יפה לפחות 6 שעות.

האם אקנה בגודל מלא?
כנראה שלא, יש מייקאפים בגימור דומה וביבי קרמים שמתאימים לי יותר.

תודה לכל מי שקראה.
שיהיה לכן סופ״ש נעים! :)



You Might Also Like

0 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe