טרפת האסנס

20:52


את חברת אסנס אני מכירה עוד מתקופת התיכון, כאשר חברה טובה מאוד הייתה טסה בחופש הגדול לבקר את קרוביה בגרמניה והייתה חוזרת עם כמה מוצרים פה ושם לאחר מכן בביקורי בגרמניה קניתי מסקרה (ועוד כמה גלוסים מתנה לחברות...) ואהבתי אותה מאוד ומאז אותה חברה מביאה איתה מסקרה כלשהי של אסנס לביקוריה בארץ.

לפני כמה חודשים אסנס הגיעו לארץ לסניפי הסופר פארם והייתה התנפלות ואף יצא לי להיתקל בסטנד ריק כמעט ממוצרים (ומסקרות) אז חיכיתי, חודש, חודשיים עד שהבהלה תירגע והסטנדים יתמלאו מחדש עד שיכלתי לבחון כמה מוצרים ברוגע(בסניפי הסופר פארם שהכי קרובים לביתי אין אסנס, למזלי או לצערי...עדיין לא החלטתי)
החלטתי לסקור את מוצרי אסנס הקיימים ברשותי, חלקם קניתי בחו"ל ואת החלק השני רכשתי כבר בארץ.







המוצרים שברשותי (נפקד מהצילום הקבוצתי: השפתון שזרוק אצלי בתיק באופן קבוע, בגוון my lips but better+נצנצים, מה גם שהוא כבר לא נמכר)




Match2cover! cream concealer 

את הקונסילר הזה קניתי בברצלונה, וזו הסיבה שאני מתקרבת לסיומו. קודם כל העמידות שלו ממש מפתיעה, אבל מבחינת איך שהוא יושב על העור אני לא הכי מרוצה ממנו..נראה לי שאני מעדיפה קונסילר נוזלי יותר.



Gel-look top coat

טופ קואוט שמטרתו לתת גימור ג׳ל ללק.

קודם כל הוא באמת עושה גימור מבריק, ושומר על הברק שלו לאורך זמן ולא נהיה מט אחרי כמה ימים. מה שכן, לוקח לו זמן להתייבש על הציפורן (מרחתי אותו בערב ובבוקר היו לי סימני שמיכה על הציפורניים)
בנוסף הוא לא הכי שומר על עמידות הלק..אחרי כ-3 ימים כבר הופיעו לי צ'יפים ברוב הציפורניים.



המסקרות!

את I love extreme crazy ואת get BIG! lashes  ואת המסקרה השקופה לגבות עוד לא פתחתי מהסיבה הפשוטה שאני ילדה טובה שלא פותחת מסקרה חדשה לפני שאני מסיימת את הנוכחית :)
אגב, את get BIG! lashes קניתי לאמא שלי והיא מאוד מרוצה מהתוצאה יחסית למחיר.
את multi action אני מאוד אוהבת וזו כבר השניה (או שמה השלישית) שלי, רק שהפעם החלטתי לבחור את ה blackest black בשביל הגיוון. לא עושה רושם שהיא יותר שחורה מהרגילה אבל נראה לי שנפלתי על אחת לא טובה כי היא מרגישה קצת יבשה ומתפוררת מהר מדי.





Long lasting eye pencil בגוון berry merry 
בקניית העיפרון הזה, אני צריכה להאשים לא אחת אלא 2 בלוגריות! דובי וגלוסברי
הצבע מהמם ולא מצאתי משהו דומה לו בשום חברה (במחיר הזה)
מצ״ב איפור שעשיתי עם 2 המוצרים האחרונים: (במציאות הוא טיפ טיפה פחות סגול)



עיפרון Berry merry עם המסקרה Multi action




All about matt! fixing

Mattifying compact powder בגוון 04 perfect beige (זה הגוון היחיד שהיה, ועליי הוא נראה טוב)

2 פודרות שרציתי לנסות אבל ההגעה של אסנס לארץ זירזה את המפגש שלי איתן (כי כנראה אני לא אסע לחו״ל בקרוב) עדיין לא ניסיתי אותן.

לסיכום - בכל חברה יש את המוצרים הטובים יותר ואת אלה שפחות. לדעתי זו חברה מעולה לנערות או למתחילות באיפור והמחיר מאוד נוח לכיס. האריזות מגניבות (אני אוהבת שיש לי שמח במגירת מוצרי העיניים) למי שעוד לא ניסתה-אני ממליצה.

תודה לכל מי שעצרה וקראה ושיהיה לכן סופ״ש נהדר :)

You Might Also Like

4 תגובות

  1. יואו, הטירוף שהיה סביב ההגעה של אסנס לארץ! זה היה כ"כ הזוי, כל הסטנדים נראו כאילו בזזו אותם...
    עדיין לא יצא לי לנסות הרבה מהמוצרים שלהם, יש לי טופ-גליטר שחברה קנתה לי בחו"ל והוא מדהים. ניסיתי שתי מסקרות, אחת ממש טובה ואחת סתמית לגמרי. והג'ל לגבות ממש ממש מומלץ! הוא אחד הטובים שניסיתי, ולא רק ביחס למחיר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד לא ניסיתי אף אחד מהלקים שלהם (חוץ מהטופ) אין לי הסבר הגיוני לזה..
      ואני מחכה להשתמש בג'ל הגבות !

      מחק
  2. פוסט יפה :)

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe