מה לקחתי איתי לחופשה בארץ?

13:30

אז לפני כשבוע חגגתי את יום הולדתי ה-30 (מה? מה?) ולכבוד זה נסענו לנפוש במלון ״ארקדיה טאוור״ בת״א, בשביל צפונית כמוני זו תמיד חוויה.
לקחתי איתי בעיקר מוצרים מוקטנים, או כאלה שנוח לקחת לנסיעות. 

טיפוח

מוס ניקוי של Seboaclm innovation - בין תכשירי הניקוי שנשארתי נאמנה אליהם בשנים האחרונות, מנקה מעולה ולא מייבש את העור כמו אחרים
מסיר איפור של Balea  - שנקנה במדף המוצרים המוקטנים לנסיעות בDM 
דאודורנט של Balea בריח נקטר וקוקוס 
מסכה של AUSSIE - 
סרום Seboaclm Essence - סרום שאני אוהבת שיש לי אותו בבית בגודל מלא. רק שהגודל המלא מגיע במיכל זכוכית כבד ומגושם
המוצר שלא רואים טוב בצילום הוא מגבון מסיר לק שנמצא תמיד בתיק הנסיעות שלי למקרה של לק שמתחיל להתקלף. 


איפור עיניים

פלואידליין של מאק Local wares מעין חום מעט מוזהב.. מקולקציה מוגבלת
פיינטפוט של מאק בגוון blackground 
רביעיית צלליות של קליניק (מביך, אבל הסיבה שהמדבקה על המראה והאפליקטורים בספוגיות עדיין בתמונה זה כי הפלטה די חדשה אצלי ובשימוש רק בנסיעות)
פריימר של אטוד האוס Proof 10
מסקרה של אסנס multi action
קונסילר והיילטר של ELF
מסקרה שקופה לגבות של ביוטיקר...שידעה ימים יפים יותר
עיפרון גבות של קרליין

איפור פנים

סומק 08 של פופה
פודרה של קליניק
ברונזר של MUA (גם קבוע אצלי לנסיעות)
פריימר שקוף בגודל מוקטן של SMASHBOX 
ביבי קרים של סבוקאלם בגוון 15. אגב..התאורה בפינת איפור שבחדר המלון הייתה כ״כ חזקה ששמתי לב פתאום שהגוון הזה כהה לי...אופס

איפור שפתיים

בגלל שבתיק הרגיל שלי יש לא מעט שפתונים זרוקים אז לקחתי כמה רנדומליים מהמגירה בתקווה שישתלבו טוב עם שאר הלוק
שפתון של רבלון בגוון sky pink
שפתון עיפרון של איל מקיאג׳ בגוון soft pink
ועיפרון שפתיים של P2


וזהו...זה הכל, אשמח לשמוע תגובות

שיהיה לכן המשך שבוע מקסים

You Might Also Like

2 תגובות

  1. בובי מה שם הפלטה של קליניק? בול קניתי את morning gava מהסדרה הזו, ולא ראיתי את זו כמו שלך ועכשיו בא לי חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. pink chocolate
      היא הרבה יותר ורודה וחמה מה-Morning Java אז כדאי אם את מוצאת אותה :)

      מחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe