איפור קליל, קיצי וזוהר Amber rush

20:43

הימים האחרונים היו חמים ומחניקים, למי יש חשק להתאפר בחום הזה?
רק כדי לקצר את תהליך האיפור השתמשתי בצללית שהתחדשתי בה לא מזמן amber rush של לוריאל מסדרת האינפליבל. צבע מהמם! משהו בין חום לורוד ומחמיא לכל צבע עין.







צלליות נוספות שבהן השתמשתי:

לצערי אני לא יודעת מה הם שמות הצלליות של איל מקיאג׳ כי הן מדופטות, אבל אני די בטוחה שהן עדיין קיימות בחנות




1. הנחתי כבסיס את הפריימר של עפרה. לאחר מכן טשטשתי בקפל וקצת מעליו (כדי להרים את העין) בצללית צללית אפרסק בגימור מט (מס׳ 2)

2. בפינה החיצונית של העפעף העליון הנחתי את הצללית החומה-אדומה מס׳ 1 וטשטשתי אותה עם האפרסק
3. בעזרת האצבע הנחתי את ה-amber rush ושטשטשתי אותה כלפי הקפל
4. בחלק הפנימי של העין  ובעצם הגבה (בטעות החלק הזה מחוץ לתמונה) את הצללית הבהירה מס׳ 3
5. בצמוד לריסים ב2/3 של העפעף התחתון הנחתי את צללית מס׳ 1 וטשטשתי מצד אחד עם הצללית הבהירה ומהצד השני כלפי ההעפעף העליון
6. אופציונלי-בלי אייליינר זה מרגיש לי אישית ריק-שמתי פס דק של הפלואידליין של מאק בגוון Local wares. 
7. מסקרה בריסים העליונים והתחתונים ו..זהו!


מקווה שנהניתן.
אני מקווה להשתפר קצת בצילום המדריכים כי כרגע קשה לי לראות מה אני מצלמת...

שיהיה לכן סופ״ש נעים וחג שמח!


You Might Also Like

2 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe